Kawan2

Klik sini tau

Sabtu, 26 Mac 2011

Chocolate Give Away for sweet couple

Assalammualaikum
jom join Chocolate Give Away for sweet couple
detail KLIK SINI
nak tag - sall, mama najla dan ayu
GA tamat pada 30 Mac 2011
**********************
Antara Gambar sweet 
aisha dan suami (Ady)

Nama belog ni terjadi pon atas gabungan nama  Ady(suami) + (Ai)sha + hariz(anak)
sebab tu aisha amat sayangkan nama ADYSHARIZ ni..Nama yg sangat bermakna bagi kami berdua...

NAK TAHU KISAH KAMI?

Kami ni bekerja satu department, En.Ady ni engineer, dan aisha pulak Assistant engineer sahaja..nak di jadikan cerita, kami masuk kerja lebih kurang waktu yg sama iaitu pada bulan 7 tahun 2000..Encik Ady ni orgnya Pendiam, dan sgt fokus pada kerja, kalau kita bercakap dgn dia, mmg payah la nak dengar suara Emas dia tu..huh,dlm hati selalu cakap dia sombong..

pastu selalu mengumpat dia ngan kawan2 aisha tau, siap cakap lagi 
      "piiirahh..sombong sangat, pegi terjun lombong la".. 
aku memang ganas dulu ok..kihkihkih, Aku memang tak suka kalau kene kerja dgn dia ni, rasa macam kerja ngan tembok jer..bosan ya rabbi..Yelah, dah lah kene buat project mesin sesama, dia bantai diam jer tengok aku..cisss...nak cakap aku tak lawa, pakwe berderet jer dulu..hehe perasan sungguh Entah macam mana satu hari tu..
KUASA ALLAH swt

aku nk balik keje, kenderaan takde, bapak aku tak dpt amik sebab dia ader hal..dulu nk beli kete mahal beb, dah la balik malam2, penat lagik..punyalah tensen di buatnya, dah lah keje kat tempat yg mmg payah nk carik bas atau teksi,arhhhhggg..kenapa?  kenapa ? kenapa ku yg kene?

TIBA-TIBA

tengah aku tension jalan kaki nak cari teksi memalam tu, ader kete berenti depan aku, aiseymen, muka dah cuak beb, takut org kidnap aku, dalam kepala aku just pikir nak larik pecut ..tetiba ader sorang mamat keluar dari pintu kete, dan tanya aku
         "kenapa balik jalan kaki malam-malam ni?, jom ady hantarkan balik", ??
Fuhh,lega beb, Aku bersyukur sangat Pada Allah kerna telah hantarkan aku seseorangg yg dpt membantu aku dlm kesusahan.. start dari itulah hubungan aku dgn encik Ady telah berkembang dari benci..benci dan menciii...kepada cayang..cayanggg..cayang giler.....

DALAM HATI ADA TAMAN

6 bulan selepas mengenali hati budi beliau, aku ajak dia kawen, sebab bagi aku, kalau dah jumpa my soulmate, apalagik, takkan nk kasi peluang kat org lain pulak kan.. aku kene lah rembat..kihkihkih

Genap setahun perkenalan kami, maka lepas tu kami pon berkahwen...aceh..cehhh..malu la pulak..kihkihkih



NURKILAN

1 ulasan:

IMA SALSUZAIMA berkata...

gud luck akak... thankz join..:)

Geng Contest adyshariz

My Friend Adyshariz