Kawan2

Klik sini tau

Khamis, 31 Mac 2011

Awesome Birthday - Sweet Moment Contest..!!




Assalammualaikum
jom join Awesome Birthday - Sweet Moment Contest..!!
detail KLIk SINI
tamat pada 31 Mac 2011
nak tag - sall dan ayu
********************
Nak tau saat- saat paling manis Aisha dgn Birthday?
jawapannya pastilah
menyambut ulangtahun pertama buah hati kami
Si kecil yg bernama Azry Hariz
Korang nak tau,
 Masa nak sambut birthday budak kecik ni
 yg paling semangat nak celebret of coz la mak dia lah kan.. 
dah tu, dia kecil lagi apalah yg dia tau..kihkihkih
 Azry hariz
My little hero
(sila abaikan memerang ket sebelah tu)

Habis la macam - macam yg mak budak ni dok planning
dari siang ke malam, tulis kat  kertas pastu kat lappy la pulak
dari kek, masakan yg nk di hidangkan, jemputan tetamu
khemah , goodie beg dan macam - macam lah lagi..
yelah, baru je cakap yg mak dia teruja kan..mak dia tak sabo nk hadiah sebenornye



Tapi lepas aku dok planning bagai nak rak
alih-alih mak aku call, ada kecemasan di kampung
jadinya kene balik kampung ujung minggu, huhu...nak nangis aku di buatnya
padahal dah plan buat birthday party gempak skit
cancel semuanya..
abis tu, aku last celebret birthday umo 12 tahun, mestilah aku excited kan

jadinya, takdelah birthday party gempak - gempak mcm siti kawen dato k hari tu
cis...ader ke juta-juta nk buat mcm tuu..kihkihkih
just buat jugak la, lewat seminggu dan hanya 
mak, adik dan anak buah saja yg menyambut birthday hariz bersama aku dan en Ady
dan yg paling best sekali
Aku tak tempah kek pon, just buat ikut sedap aku jer
tak percaya??
sila lihat bukti di bawah...

bukan sebijik jer yg aku buat, 
TAPI 2 bijik beb
mak aku siap cakap lagi
"apasal kek ko cair long"...
hehe..toping terlobeh sukatan air la makkk..kihkihkih
sib baik mak sendiri, kalau mak mertua..cisss...malu ler ..kihkihkih


Pastu, aku masak la jugak
Beehon sup kesukaan birthday boy
semua org cakap sedap, padahal aku masak main campak2 jer 
abis , sibuk sangat nak buat macam2 bende

nampak tak meje aku tuu
penuh kan? itu semua masak sendiri tau

of coz la si kecik ni dpt hadiah dari mak sedara dia yg ramai tu kan
aku tumpang happy gak, sebab dapat tengok anak aku bukak hadiah
first time dlm seumur idup dia...hehe ker aku yg suke sebenarnya

gaya seorang birthday boy, nk bukak hadiah
sila abaikan tangan gebu itu..hehe aku punya tangan ker??

tengah geram agaknya..
mana satulah yg nak di bukak dulu...

Last-last pilih ni
first time jugak tengok senapang gajah tuu..kihkihkih

pastu pegi la main gula-gula jap,kasi sepah satu rumah..huhu
takpe..takpe...birthday dia kan
biarlah dia buat sepah satu rumah, mak tak marahh..geram jer

okaylah, not bad la jugak walaupun tak GEMPAK + GLAMOR kan
janji aku buat juga, sebagai kenangan kami sekeluarga..
InsyaAllah, jika dimurahkan rezeki..mungkin akan buat juga birthday party tuk my hero ni
tak besar, kecik pon jadiklah

Antara tetamu undangan yg sudi memeriahkan majlis,
menghabiskan makanan dan
menyepahkan rumah..hehe
kakak sofea dan abang syamir

acik bedah, acik muni, mak ucu, mama ipah dan nenek
tak lupa juga buat pak ngah, cik mamat, mak ngah dan bakal suami adik aku
cik alfie..macih..macih..tuk hadiah korang

akan ku bagi azry hariz main mainan yg korang hadiahkan 
sampai dia bosan..dan bosan lagik..hehe
"TErima KAsih SEmua"
Buat Anakku Azry Hariz
Selamat hari lahir anakku
moga dikau akan menjadi Insan yg terhebat
buat Agama, bangsa dan Negara
InsyaAllah


Azry hariz sekarang hampir ke 2 tahun,next month
Tengah berkira
nak buat gempak party ke atau tak? hehe
masih mengira ongkosnya dgn kedekut..kihkihkih

 Nurkilan Aisha Aminudin

1 ulasan:

nurul_anwar berkata...

okeh lulus..!! thanx 4 joining
gud luck :)

Geng Contest adyshariz

My Friend Adyshariz