Kawan2

Klik sini tau

Jumaat, 26 November 2010

Baby & toys Contest


Salam

wah! seronok kan, baik sungguh hati penganjur contest
nak join tak contest ni tekan SINI tau

Ni adalah picture hariz dengan mainan kesayangan
iaitu " kete mainan "

Ni gambar waktu hariz 11 month
nampak tak dia ngan kete kesayangan dia tu..
masa ni boleh lagi kalau sepupu2 dia nak pinjam jap
no problem punya....


gambar ni pulak yang terbaru sekali
hariz dah 1 tahun 6 bulan..
sekarang ni, Jangaaannnn harap la kalau sapa2 nak usik dia punya
mainan ni.. kkompem kene cubit..termasuklah aku..hehe
memang big problem

Nak buat macam mana dah mainan kesayangan dia kan

nama anak : Azry Hariz
D.O.B : 29/4/2009
nama Ibu : Aisha Aminudin
email : najwwa@gmail.com

kali ni nak TAG
shaza
mama zakwan
cute mum

cepat..cepat..closing date tengah malam ni


1 ulasan:

mrS sHaq berkata...

thanks for joining

good luck

Geng Contest adyshariz

My Friend Adyshariz